Kupuj bez obaw!
Nasz zespół specjalistów przygotuje Twoje zamówienie a nawet dowiezie bezpośrednio do Ciebie!
Formy finansowania
Zapewniamy wiele dogodnych form finansowania – od płatności BLIK`iem po leasing i preferencyjne raty. Skontaktuj się z naszym doradcą i sprawdź jaka forma finansowania będzie dla Ciebie najlepsza!
Junak M18 Vintage to nowy model, który przejmuje rolę flagowego M12 Vintage w odświeżonym, lecz dalej klasycznym stylu. Forma motocykla została uformowana z myślą o estetyce klasycznych cruiserów i bobberów, poprzez chromowane elementy pojazdu, aż po nisko poprowadzoną kanapę. Wszystkie te cechy dostosowano jednak do dzisiejszych standardów, dzięki czemu nowy M18 Vintage doskonale odnajdzie się zarówno w doświadczonych, jak i amatorskich rękach.
Motocykl napędzany jest przez prostą, jednocylindrową jednostkę czterosuwową o pojemności 125 cm3 o zwiększonym stopniu sprężania do 12,4:1. Takie decyzje pozwoliły na to, aby M18 Vintage był nie tylko piękny, ale i konkurencyjny. Silnik rozwija 15 KM (11 kW) przy 9500 RPM oraz 10,5 Nm przy 7500 RPM co stanowi górną granicę homologacji na pojazd, którym można się poruszać w zakresie prawa jazdy kat. B/A1. Dla lepszego funkcjonowania i spalania zastosowano tu również elektroniczny wtrysk paliwa oraz chłodzenie cieczą, a wałek wyrównoważający doskonale pozbywa się charakterystycznych wibracji dla jednocylindrowców. Wszystko to sparowane z 6-biegową manualną skrzynią biegów.
Zawieszenie oparte jest na klasycznym już widelcu teleskopowym z przodu oraz dwóch amortyzatorach sprężynowych z tyłu. Takie rozwiązanie to doskonałe zachowanie spójności ze stylistyką retro oraz komfortu w podróży. Szprychowe koła 18” przód i 15” tył z oponami o typowych wymiarach pozwolą na przejeżdżanie nawet szutrowych dróg, a system ABS zapewni bezpieczeństwo i możliwości manewrowania podczas hamowania.
Właściwości: