Kupuj bez obaw!
Nasz zespół specjalistów przygotuje Twoje zamówienie a nawet dowiezie bezpośrednio do Ciebie!
Formy finansowania
Zapewniamy wiele dogodnych form finansowania – od płatności BLIK`iem po leasing i preferencyjne raty. Skontaktuj się z naszym doradcą i sprawdź jaka forma finansowania będzie dla Ciebie najlepsza!
MRT Special Edition zbudowany został z ekskluzywnych komponentów, które tworzą najfajniejszą maszynę w klasie. Specjalne ekskusywne dodatki takie jak Ø41 mm czerwone anodowane zawieszenie R16V, wytrzymała kierownica, czerwony anodowany tłumik, wskaźniki ledowe, tarcze hamulcowe wave Galfer. Tylne zawieszenie Olle. Szprychowe koła z anodowanymi piastami oraz obręczami, plus dobrane pod kolor dodatki takie jak manetki Domino i pokrywy silnika. Trophy wyróżnia się z tłumu dzięki charakterystycznej stylistyce Rieju oraz najnowszej generacji silnikiem Minarelli.
Specyfikacja:
SILNIK
Marka / typ: Minarelli AM6 2T automatyczny dozownik
Moc: 5 KM
Liczba biegów: 6
Gaźnik: Dell’Orto PHBN 16
Średnica cylindra skok: 40,3 x 39 mm
Chłodzenie: Chłodzony cieczą
Rozruch: Nożny
ELEMENTY
Rama: Stalowa, wzmocniona, podwójna kołyska
Tylne zawieszenie: Gazowy amortyzator Mono-shock
Tylna opona: 130/70-17”
Tylny hamulec: Galfer, tarczowy Ø200mm
Pprzednie zawieszenie: R16V, średnica amortyzatora Ø40mm
Przednia opona: 100/80-17”
Przedni hamulec: Galfer zacisk dwutłokowy tarczowy Ø300mm
WYMIARY
Rozstaw osi: 1.380 mm
Długość: 2.070 mm
Wysokość: 1.145 mm
Szerokość: 800 mm
Wysokość kanapy: 870 mm
Waga sucha: 85 Kg
Zbiornik paliwa: 6,32 L
Zbiornik oleju: 1,1 L
WYPOSAŻENIE
Wskaźniki: Tak
Wskaźnik temperatury: Tak
Wskaźnik rezerwy oleju: Tak
Wskaźnik P.M.: Tak
Cyfrowa deska rozdzielcza: Tak
Handbary: Tak
Wydech: Wydech wyścigowy z aluminiowym tłumikiem
Kierownica: SM Aluminium