Benelli TRK 502 X szary

29 990,00 zł
Dostępność: dostępny
Czas realizacji: 2-3 dni
dodaj do koszyka
Kupuj bez obaw!
Nasz zespół specjalistów przygotuje Twoje zamówienie a nawet dowiezie bezpośrednio do Ciebie!
  • Producent: Benelli
  • Kod produktu: 2003-000024
Opis produktu

Motocykl Benelli TRK 502 X bezwzględnie sprawdzi się podczas jazdy po asfaltowych drogach, świetnie poradzi sobie także podczas jazdy po piaszczystych drogach, gdzie unosi się kurz lub rozchlapuje błoto. Jazda po takim terenie możliwa jest dzięki wyższemu zawieszeniu opartemu na centralnym amortyzatorze hydraulicznym posiadającym regulację wstępnego napięcia sprężyny. Poruszanie się po trudniejszym terenie zapewniają mu również off-roadowe opony nałożone na aluminiowe felgi ze stalowymi szprychami.


Nowoczesny 2-cylindrowy, 4-suwowy silnik z elektrycznym rozrusznikiem, o dużej pojemności 500 cm3 i mocy 48 KM pozwala na uzyskanie przez Benelli TRK 502 X dużych prędkości. Bezsprzecznym sukcesem są mocne tarczowe hamulce, które błyskawicznie zatrzymają nasz motocykl. Przedni hamulce wyposażono w podwójne tarcze (320 mm z czterotłoczkowymi zaciskami), co znacznie zwiększyło sprawność hamowania. Do tego dochodzi ABS, który przeciwdziała blokowaniu się kół. Uzupełnieniem wszystkiego jest mało ważący i solidny zarazem układ wydechowy zaprojektowany w sposób pozwalający na dobre tłumienie hałasu dobywającego się z silnika. Benelli TRK 502 X sprawdzi się podczas odległych podróży.



Właściwości:

  • Producent: Benelli
  • Model: TRK 502 X
  • Kolor: szary


Silnik i układ napędowy:

  • Rodzaj: rzędowy, dwucylindrowy, czterosuwowy, 4 zawory na cylinder DOHC
  • Pojemność: 500 c.c.
  • Średnica x skok: ø69x66.8
  • Stopień sprężania: 11,5:1
  • Znamionowa moc wyjściowa: 35kW (48 hp) at 8500 r/min
  • Maksymalny moment obrotowy: 46n.m/6000r/min
  • Smarowanie: pompa oleju z wymuszonym obiegiem
  • Zasilanie: wtrysk paliwa
  • Układ wydechowy: katalizator, sonda lambda
  • Norma spalin: Euro 5
  • Sprzęgło: wielotarczowe, mokre
  • Skrzynia biegów: 6-biegowa
  • Przeniesienie napędu: łańcuch
  • Zapłon: ECU - TLI
  • Świeca zapłonowa: NGK CR8E
  • Rozruch: elektryczny
  • Zużycie paliwa: 3,9 l/100km
  • Emisja CO2: 91 g/km


Podwozie:

  • Rama: kratownicowa
  • Zawieszenie przód: widelec upside-down 50 mm
  • Zawieszenie tył: centralny amortyzator hydrauliczny z regulacją wstępnego napięcia sprężyny
  • Hamulec przód: dwie tarcze, 320 mm, ABS
  • Przednia obręcz: aluminiowa ze stalowymi szprychami
  • Przednia obręcz wymiary: 19” x 3.00” DOT –D
  • Hamulec tył: tarcza, 260 mm, zacisk pływający
  • Tylna obręcz: aluminiowa ze stalowymi szprychami
  • Tylna obręcz wymiary: 17” x 4.25” DOT – D
  • Opona przednia: 110/80- R19 - M/C 59V
  • Opona tylna: 150/70 - R17 – M/C 69V


Wymiary:

  • Długość: 2200 mm
  • Wysokość z wyłączeniem lusterek: 1490 mm
  • Wysokość miejsca kierowcy: 840 mm
  • Szerokość z wyłączeniem lusterek: 915 mm
  • Prześwit: 220 mm
  • Waga sucha: 213 kg
  • Rozstaw osi: 1525 mm
  • Pojemność zbiornika paliwa: 20 l
  • Rezerwa: 3 l
Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.