Olej silnikowy półsyntetyczny Motul 4T 5100 10W40 o poj. 1 L

70,00 zł
Dostępność: dostępny
Czas realizacji: 2-3 dni
dodaj do koszyka

Kupuj bez obaw!
Nasz zespół specjalistów przygotuje Twoje zamówienie a nawet dowiezie bezpośrednio do Ciebie!

Formy finansowania
Zapewniamy wiele dogodnych form finansowania – od płatności BLIK`iem po leasing i preferencyjne raty. Skontaktuj się z naszym doradcą i sprawdź jaka forma finansowania będzie dla Ciebie najlepsza!

  • Producent: Motul
  • Kod produktu: 2408-000478

  • Dostawa
  • Cena za dostawę: od 0,00 zł
OPIS PRODUKTU

Olej silnikowy półsyntetyk Motul 4T 5100 10W40 o pojemności 1 L to olej silnikowy stworzony do silników motocyklowych 4-suwowych. Znakomicie pasować będzie do motocykli szosowych, miejskich, turystycznych, terenowych, enduro i trialowych. Nadaje się do pojazdów zarówno o zintegrowanej skrzyni biegów lub bez niej. Jest również kompatybilny z mokrym i suchym sprzęgłem. Jest sprawdzony do pojazdów spełniających wymagania EURO 2 lub EURO 3, które wyposażone są w układy obróbki spalin takie jak reaktory katalityczne oraz systemy powietrza wtórnego. Zalecane stosowanie do silników Suzuki, Yamaha i Kawasaki. Możliwy do stosowania także w motocyklach bez reaktorów katalitycznych, do quadów, skuterów oraz innych pojazdów terenowych gdzie wymagana klasa lepkości oleju SAE to 10W40. Olej został wykonany w technologii Technosynthese – Ester. Wzmocniony estrowymi bazami olejowymi, zapewnia dobrą ochronę przed zużywaniem się silnika i skrzyni biegów. Odporny na wysokie temperatury.

 

 

Właściwości:

  • Producent: Motul
  • Model: 4T 5100 10W40
    Pojemność: 1 L
  • Klasa lepkości: 10W40
  • Przeznaczony do 4-suwowych silników motocyklowych
  • Pasuje do motocykli szosowych, miejskich, turystycznych, terenowych, enduro, trialowych, quadów, skuterów oraz innych pojazdów terenowych
  • Pasuje do pojazdów z zintegrowaną skrzynią biegów lub bez
  • Pasuje do mokrego sprzęgła i suchego sprzęgła
  • Pasuje do pojazdów spełniająych wymagania EURO 2 lub EURO 3
  • Pasuje do pojazdów wyposażonych w układy obróbki spalin, takie jak reaktory katalityczne, systemy powietrza wtórnego
  • Pasuje do pojazdów niewyposażonych w układy obróbki spalin
  • Zalecany do silników marek Suzuki, Yamaha oraz Kawasaki
  • Specyfikacje API: API SH/SH/SJ/SL/SM
  • Normy JASO: JASO MA2 M033MOT112
  • Gęstość w temperaturze 20°C: 0.871
  • Lepkość w temperaturze 40°C: 89.8mm²/s
  • Lepkość w temperaturze 100°C: 13.82mm²/s
  • Wskaźnik lepkości: 157
  • Temperatura płynięcia: -33°C
  • Temperatura zapłonu: 226°C
  • TBN: 7,5 mg KOH/g
  • Zawiera specjalne dodatki poprawiające działanie skrzyni biegów
  • Olej na bazie estrów
  • Możliwość mieszania z olejami syntetycznymi i mineralnymi
Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe.

Podobne produkty


  • Olej do przekładni Motul 80W90
    25,00 zł
    dodaj do koszyka
  • Olej motocyklowy Shell Advance 4T AX7 10W40
    45,00 zł
    dodaj do koszyka
  • Olej silnikowy Polaris PS-4 5W50
    145,00 zł
    dodaj do koszyka